خط تولید قند، خط تولید شکر، خط تولید نبات و ساخت مخازن، میکسر شکر، فیلتر پرس، مخزن فیلتر پرس، رنگبر رزین، مخزن ذخیره ، آپارات، مخزن ذخیره آپارات، کندانسور، کولینگ تاور، آبسردکن، مخزن کریستال ریز، کلکتور شیره ریز، واگن قند، سانترافیوژ، مخزن پساب، نوار نقاله، قند شکن، خشک کن، سرد کن، الک، صنایع غذایی و بسته بندی، طراحی ماشین صنعتی، محاسبه، ساخت و نصب انواع ماشین آلات کارخانجات، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، لبنی و خط تولید شیره خرما ، کمپوت، راه اندازی کارخانه قند شکر

شما میتوانید جهت راه اندازی کارخانه خود در زمینه محصولات این گروه صنعتی با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و فنی ما به صورت رایگان بهره ببرید…

 

در اینجا به طور خلاصه مراحل راه اندازی کارخانه شما را شرح خواهیم داد راه اندازی کارخانه قند شکر

مراحل راه اندازی کارخانه شما :

1- مشاوره تخصصی صنعتی و تولیدی :

در جلسات تخصصی مشاوران ما، اطلاعات مورد نیاز با توجه به نیازسنجی که از درخواست کارفرما صورت می‌گیرد، گردآوری و مستندسازی شده و در نهایت، نتایج تحلیل داده‌های موجود‌، در قالب یک برنامه زمانبدی از اجرای پروژه، به صورت (گان چارت) فازبندی شده ارائه می‌گردد.

2- اجرای زیرساخت :

زیر ساخت‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید کارخانه، اعم از برق صنعتی، پایپینگ، موتورخانه و سپتیک، توسط مجریان تائید شده  در این حوزه و زیر نظر بخش فنی مهندسی شرکت ما صورت می‌پذیرد.

3- ساخت ماشین‌آلات : راه اندازی کارخانه قند شکر

ماشین آلات خط تولید با نرم افزارهایی چون AUTOCAD ، SOLID WORKS ،  CATIA شبیه سازی شده و پس از انجام ملاحظات فنی، مطابق نقشه اجرائی، در واحد فنی ساخته می‌شوند.

4- نصب و راه اندازی خط تولید:

تیم فنی شرکت ما در مرحله راه‌اندازی خط تولید کارخانه، با در نظرگرفتن الزامات و استانداردهای مورد نیاز یک خط تولید و مطابق نقشه های جانمائی و از قبل طراحی شده توسط تیم پشتیبانی شرکت و با کنترل موارد فنی و ایمنی، اقدام به راه‌اندازی خط تولید در محل کارخانه مشتری می‌نماید.

5- خدمات و توسعه خط تولید و دستگاه ها: راه اندازی کارخانه قند شکر

هنر و تخصص تکمیلی ما، نیاز های شما برای توسعه خط های تولید و خدمات پس از فروش را مرتفع می سازد

6-آموزش و پشتیبانی :

بازرسی‌های پیشگیرانه، رفع اشکالات فنی و پایش مداوم عملکرد ماشین‌آلات، از جمله اقداماتی هستند که در چارچوب یک پشتیبانی مناسب، می‌توانند بقای یک خط تولید را برای مدتی طولانی بیمه نمایند. گروه صنعتی تایم با انجام بازرسی‌های موردی و دوره‌ای از کارخانه، عملکرد خط تولید را تضمین می‌کند.

7-گارانتی و ضمانت :

در راستای رضایت مشتریان ما، تمامی خط های تولید، دستگاه ها و ماشین آلات و همچنین تجهیزات صنعتی 2سال گارانتی و 15سال خدمات پس از فروش ارایه خواهد شد.

خطوط تولید مواد غذایی به عنوان یکی از سودآورترین مشاغل، همواره از جمله جذاب‌ترین موضوعات برای سرمایه‌گذاری به شمار آمده است.

با این حال، روند پیچیده راه‌اندازی کارخانه در بسیاری از موارد، ممکن است به عنوان سدی بزرگ از ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه جلوگیری نماید.

گروه صنعتی تایم با هدف آسان‌ کردن این روند برای صاحبان کسب‌وکار، راه‌اندازی کارخانه از صفر تا صد را به عنوان یکی از مهم‌ترین خدمات خود به مشتریان معرفی می‌کند به طور خلاصه، از زمان شکل‌گیری یک ایده سرمایه‌گذاری در ذهن مشتری تا زمان تولید و فروش محصول در بازار، تیم‌های مختلف شرکت تایم در کنار او خواهند بود تا تولید محصول، مطابق با برنامه‌ زمان‌بندی از پیش‌تعیین شده، انجام شود.

ما به خوبی از اهمیت پارامتر زمان در موضوعاتی که مربوط به سرمایه‌گذاری در تولید مواد غذایی می‌باشند، آگاه است. درهمین راستا، از زمانی که یک پروژه راه‌اندازی کارخانه به شرکت واگذار می‌شود، تیم‌های مختلف از جمله، دپارتمان‌ مشاوره، ساخت‌و‌تولید، نصب‌و‌راه‌اندازی، پشتیبانی و بازرگانی، به صورت هماهنگ و همزمان‌ با هم اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا در کمترین زمان ممکن، پروژه موردنظر اجرایی شود.

صفر تا صد راه‌اندازی کارخانه

تایم، طراح و سازنده انواع خطوط تولید صنایع غذایی

صفر تا صد راه‌اندازی کارخانه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خدمات ما، جهت رونق بخشیدن به تولید ملی برای کارآفرینایی که علاقه‌مند به حوزه تولید مواد غذایی هستند، انجام می‌شود. تایم، سعی دارد تا همسو با طراحی و ساخت ماشین‌آلات، با تسهیل فرآیندهایی چون اخذ مجوز، نگارش طرح توجیهی، تهیه نقشه‌های اجرایی و مطالعات بازار، مسیر تولید را برای کارآفرینان کشور هموارتر سازد.

امکان‌سنجی اولیه، طراحی و اجرای نقشه‌های عمرانی، طراحی و ساخت ماشین‌آلات، اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز کارخانه و راه‌اندازی خط تولید از جمله اقدامات گروه صنعتی تایم در راه اندازی یک کارخانه می‌باشند.

برخی از مهمترین اقدامات گروه صنعتی تایم جهت راه ‌اندازی کارخانه عبارتند از:

  • حضور در محل موردنظر مشتری جهت انجام نقشه‌برداری و عکسبرداری‌های لازم
  • ارائه نقشه‌های عمرانی با توجه به نیاز مشتری و موقعیت اجرای کارخانه
  • اجرای تاسیسات مطابق با نقشه‌ های استاندارد طراحی شده
  • تولید ماشین ‌آلات در محل کارخانه گروه صنعتی تایم
  • نصب و راه‌ اندازی ماشین آلات مطابق با نقشه جانمایی دستگاهها و خط تولید
  • اجرای تولید آزمایشی جهت اطمینان از صحت عملکرد خط تولید
  • ارائه فرمولاسیون به مسئول تولید کارخانه مشتری
  • مشاوره در تهیه مواد اولیه از جمله قوطی فلزی
  • ارائه‌ آموزش‌های راهبری، فرمولاسیون و نگهداری به پرسنل تولید کارخانه مشتری
  • اجرای فاز بهینه سازی نهایی خط تولید
  • پشتیانی 18 ماهه از کارخانه مشتری و ارائه خدمات پس از فروش به مدت 15 سال

امکان ‌سنجی اولیه طرح در جلسات مشاوره رایگان در محل دفتر مرکزی گروه صنعتی تایم انجام می‌شود.

در صورت انجام توافقات اولیه، تیم فنی تایم با انجام بازدید میدانی از محل اجرای پروژه، شرایط موجود را بررسی کرده و برنامه زمان ‌بندی راه ‌اندازی کارخانه را ارائه می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *